نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی – بخش چهارم

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی – بخش چهارم

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی - بخش چهارمنکاتی مهم که باید قبل از خرید میز جلو مبلی عسلی بدانید

حال که با انواع و مدل‌های مختلفی از میزهای جلو مبلی عسلی آشنا شده‌اید توصیه می‌کنیم که به نکات زیر به هنگام خرید این قبیل از میزها نهایت دقت را داشته باشید تا بهترین و باکیفیت‌ترین میز عسلی را انتخاب کنید:

⦁ توجه به کاربرد

امروزه میز جلو مبلی جدید و کلاسیک در مدل‌های مختلفی وجود دارند که کاربرد بسیار زیادی دارند‌. قبل از خرید لازم است که با کاربرد این مدل از میزها آشنایی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال میزهای جلو مبلی کلاسیک تنها برای پذیرایی نبوده و از آن‌ها می‌توانید به‌عنوان میز مطالعه و میز دکور نیز استفاده کنید‌.

⦁ توجه به فضای خانه

اگر منازل شما کوچک بوده و فضای کافی ندارد، می‌توانید از میزهایی که به‌صورت کشویی بوده و زیر هم قرار می‌گیرند، استفاده کنید. تا زمانی که از این میزها استفاده نکنید فضای خانه شما اشغال نمی‌شود.

⦁ کشوی میزها

برخی از میز وسط مبلی دارای کشوهایی بوده و از آن‌ها می‌توانید در محیط‌ها و منازل کوچک برای نگهداری لوازم ضروری استفاده کنید.

⦁ میز مناسب برای محیط‌های رسمی

اگر قصد خرید میز برای محیط‌های رسمی و دفاتر اداری را دارید، حتماً از میز جلو مبلی مستطیل شکل خریداری کرده و در دفاتر کاری خود از آن‌ها نهایت بهره را ببرید. به تصویر میز جلو مبلی موجود نگاه کنید. این میز از آنجایی که مستطیل شکل است با هر محیط سازگار بوده و ابعاد آن نیز ۱۲۰*۶۰*۳۸ سانتی متر بوده و علاوه بر منازل برای محیط کاری نیز مناسب است.

⦁ توجه به جنس و رنگ

به هماهنگی جنس میز جلو مبلی و مبل‌ها و سایر لوازم موجود در منزل نهایت دقت را داشته باشید. طرح و رنگ میزهای جلو مبلی باید با مبل‌ها، پرده‌ها فرش و سایر لوازم موجود در منزل هماهنگی داشته باشند.

⦁ نکته مهم برای افرادی که فرزند کوچک دارند

اگر دارای فرزند کوچکی هستید حتماً میزهای گرد و بیضی‌شکل خریداری کنید؛ زیرا این قبیل از میزها لبه‌های تیز نداشته و برای فرزند شما خطرناک نیستند.

⦁ خانه‌هایی با سبک سنتی

کلیه میزهای جلو مبلی چوبی از چوب‌های تیره، مانند چوب درخت گردو یا ماهون مرمر و فلز ساخته شده‌اند. برای خانه‌هایی که جلوه سنتی دارند این مدل از میزها مناسب‌تر هستند. میز قابل مشاهده با ابعاد ۱۲۰*۱۲۰*۴۴ سانتی متر دارای سطح کاملا صاف بوده و به راحتی نیز تمیز می‌شود. در ادامه خواهیم گفت که چرا این ویژگی اهمیت دارد.

⦁ نگهداری و نظافت آسان‌تر

برخی از میزها از چرم طبیعی و مصنوعی ساخته شده‌اند. این قبیل از میزهای جلو مبلی کلاسیک با تمامی مدل و دکوراسیون خانه‌ها همخوانی داشته و نگهداری و نظافت آن‌ها به‌شدت آسان است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع میز جلو مبلی عسلی پرداختیم و برای افرادی که قصد خرید این قبیل از میزهای کلاسیک و مدرن را دارند، درباره انواع و اقسام مدل‌های مختلف میزها گفته و اشاره کردیم که برای خرید باید به چه موارد مهمی دقت داشته باشند. حال با آگاهی کامل می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین میز عسلی را انتخاب کرده و فضای منزل خود را زیبا و دلچسب کنید.

مطالب مرتبط