اصول مهم و کاربردی دکوراسیون بر روی مبلمان خانه – بخش سوم

اصول مهم و کاربردی دکوراسیون بر روی مبلمان خانه – بخش سوم

اصول مهم و کاربردی دکوراسیون بر روی مبلمان خانه – بخش سوم

اصول مهم و کاربردی دکوراسیون بر روی مبلمان خانه - بخش سوم

مبلمان اتاق خواب

اگرچه اتاق خواب ها برای شما فضاهایی کاملا خصوصی هستند ، اما از نظر زیبایی نباید از اتاق های دیگر عقب باشند. به خصوص در خانواده های پرجمعیت ، اتاق خواب می تواند برای اعضای خانواده اهمیت بیشتری داشته باشد. همچنین باید در انتخاب مبلمان اتاق خوابی که زمان زیادی را جدا از خواب در آن می گذرانید ، دقت کنید.

مبلمان اتاق نشیمن

هنگام انتخاب مبلمان برای اتاق نشیمن و ناهارخوری ، حتماً قطعات جاودانه و کاربردی را انتخاب کنید که متناسب با فضا و بودجه شما باشد. شما می توانید یک ترکیب معاصر ، کلاسیک یا ترکیبی منحصر به فرد از هر دو طراحی کنید. هیچ قانونی در مورد دکوراسیون وجود ندارد. بنابراین از خلاقیت نترسید و مبلمانی را که دوست دارید بخرید.

دکوراسیون اداری اتاق مطالعه مدرن

مبلمانی که برای اتاق مطالعه خود در منزل یا محل کار انتخاب می کنید در دراز مدت انگیزه و کارایی شما را افزایش می دهد. امروزه به جای ست میز و صندلی استاندارد می توانید با خلاقیت مورد نظر خود طرح های مبلمان جالبی پیدا کنید.

مبلمان مدولار

امروزه با افزایش جمعیت ، بسیاری از آپارتمان ها کوچک تر و کوچک تر می شوند. اتاق کودک یکی از مکان هایی است که سهم خود را از این شلوغی فضا دارد. مخصوصاً برای کسانی که بچه های زیادی دارند ، جای دادن بیش از یک تخت در یک اتاق مشکل بزرگی است. طرح تخت خواب مدولار با 3 تخت در یک مبلمان تکی جا می شود. همچنین قسمت نردبان می تواند برای ذخیره سازی استفاده گردد.

هارمونی در مبلمان

مبلمان اتاق خواب اساساً از یک تخت و یک کمد تشکیل شده است. با این حال ، در صورت نیاز می توان یک صندلی و میز اضافه کرد. در این حالت از رنگ های مشابه و جزئیات چوبی برای ایجاد هماهنگی بین مبل و تخت استفاده کنید.

مبلمان چند منظوره

اگر اتاق خواب بزرگی دارید ، ممکن است بخواهید فضای موجود را تقسیم کنید. زیرا وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون و کامپیوتر روی خواب شما تاثیر منفی خواهند گذاشت. در چنین شرایطی ، اگر قفسه کتاب یا یونیت تلویزیون خود را از مدل هایی با کناره های باز انتخاب کنید ، از مبلمان خود به عنوان صفحه نمایش استفاده کنید.

مطالب مرتبط