ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ – بخش اول

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ – بخش اول

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ – بخش اول

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ - بخش اولمهم ترین عاملی که باید در هنگام نقل مکان به خانه جدید یا تزئین اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید این است که مبلمان شما چقدر فضای اتاق نشیمن شما را اشغال می کند. به همین دلیل است که قبل از هر تغییری باید در مورد ابعاد مبلمان تحقیق کنید. فضاهای زندگی شما که برای استراحت ، گذراندن وقت با خانواده و محل کار استفاده می کنید ، نه تنها باید کاربردی باشند ، بلکه باید احساس خوبی را در شما ایجاد کنند. برای جلوگیری از اثرات منفی مبلمانی که بعد از آمدن به خانه خریداری می کنید ، ابعاد مبل باید کاملاً بررسی شود. در این مقاله شما را با ابعاد مناسب مبلمان اتاق نشیمن آشنا می کنیم.

اندازه های ایده آل مبلمان اتاق نشیمن چیست؟

دانستن ابعاد استاندارد مبلمان ها به شما این امکان را می دهد که فضاهای زندگی خود را بهتر تزئین کنید. در حالی که مبل L که در یک اتاق نشیمن کوچک قرار می دهید ، اتاق نشیمن شما را تاریک و باریک نشان می دهد ، یک کاناپه کوچک در یک اتاق نشیمن بزرگ احساس فضا و ناکارآمدی می دهد.

همیشه باید ابعاد را به خوبی بشناسید تا از بروز مشکلات دکوراسیون جلوگیری کنید. این اطلاعات که برای یک دکوراسیون خوب و منطقه حرکت راحت الزامی است ، تضمین می کند که در عین افزایش کارایی اتاق نشیمن ، ظرافت را به خطر نیندازید. بیایید نگاهی به ابعاد ایده آل مبلمان اتاق نشیمن بیاندازیم.

ابعاد ست مبل

ابعاد ست مبل کلاسیک خیلی متغیر نیست. ارتفاع استاندارد آن می تواند از 75 تا 90 سانتی متر متغیر باشد. با این حال ، این نباید مانع از پیدا کردن مبل بلندتر یا پایین تر با توجه به ابعاد اتاق نشیمن شما شود. با در نظر گرفتن عواملی مانند حمل ، جابجایی آسان و سطح تلویزیون ، می توان انتخاب های کمتری انجام داد.

ست های مبل که از عرض 175 سانتی متر تا 225 سانتی متر متغیر است ، گزینه های متغیر زیادی دارد که می توانید متناسب با نیاز خود پیدا کنید. بعد از اینکه مشخص کردید چه چیزی از نظر ارتفاع و طول نیاز دارید ، می توانید خرید مبلمان اتاق نشیمن خود را شروع کنید.

ابعاد مبلمان L

در بسیاری از دکوراسیون های اتاق نشیمن ، به خصوص در اتاق های نشیمن با فضاهای کوچک ، مبل های L یا ست مبل های گوشه ای ، هم با ظاهر زیبایی و هم از نظر راحتی که ارائه می دهند ، بسیار محبوب هستند. همانطور که از نام آن پیداست ، فضایی را در اتاق نشیمن شما نادیده باقی نمی گذارد ، زیرا معمولاً در گوشه های اتاق نشیمن قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که از تمام فضایی که دارید استفاده کنید. ب

ه لطف طرح های متفاوتی که تولید روزافزون با محبوبیت ست مبل های L ارائه می شود ، سبک های زیادی را عرضه می کند که می توانید به خانه خود بیاورید و همچنین این فرصت را فراهم می کند تا دکوراسیون اتاق نشیمن شما راحت باشد. ابعاد ایده آل ست مبل های گوشه ای که با آن ها می توانید اتاق نشیمن خود را هم کاربردی و هم زیبا کنید،  با ایده های خلاقانه ای که خلق خواهید کرد ، عرض بین 250 تا 325 سانتی متر متغیر است.

ارتفاع آن باید بین 75 تا 85 سانتی متر و عمق آن بین 75 تا 90 سانتی متر باشد. ترکیب های مختلفی را امتحان کنید و زمانی که مناسب ترین طرح را برای مبلمان اتاق نشیمن خود پیدا کردید ، می توانید ماژول ها را ترکیب کنید و از راحتی لذت ببرید.

مطالب مرتبط