ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ – بخش دوم

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ – بخش دوم

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ – بخش دوم

ابعاد مبلمان برای اتاق نشیمن چقدر باید باشد؟ - بخش دوممبلمان راحتی تک

مبلمان راحتی تک ، عناصر مکمل ست اتاق نشیمن هستند. از آنجایی که آنها یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون شما هستند که قصد دارید در اتاق نشیمن خود اعمال کنید ، جایگزین های زیادی در سبک های مختلف دارند.

بیایید ابعاد ایده آل مبل های راحتی را بررسی کنیم که می توانید با ترکیب آن با ست گوشه یا ست مبل راحتی که قصد خرید آن را دارید ، به اتاق نشیمن خود زیبایی ببخشید. مبلمان راحتی تک باید بین 65 تا 75 سانتی متر عمق ، 60 تا 70 سانتی متر عرض و بین 80 تا 90 سانتی متر ارتفاع داشته باشد.

اگر می خواهید مبلمان اتاق نشیمن خود را با دو مبل راحتی زیبا کنید ، باید بدانید که بین مبل هایتان باید 100 سانتی متر فاصله باشد. به این ترتیب ظاهری شیک و بدون برهم زدن فضای نشیمن خود خواهید داشت.

مبل تختخواب شو

به لطف راحتی فوق العاده مبل های تخت خواب شو که در آن می توانید خستگی روز را از بین ببرید و بدن خود را شاداب کنید ، گزینه ای ایده آل برای مبلمان اتاق نشیمن شما با سبک منحصر به فرد خود هستند.

توجه به ابعاد مبل های تختخواب شو با راه حل هایی که برای مشکلات ذخیره سازی شما ارائه می دهد مورد پسند شما خواهد بود، راحتی که هنگام تبدیل آن به تخت برای مهمانان شما ایجاد می کند و برای ایجاد دکوراسیون بسیار مهم است.

شما در اتاق نشیمن خود احساس راحتی می کنید. با عرض آن بین 210 تا 240 و عمق آن بین 70 تا 90 سانتی متر ، می توانید به راحتی بدون شلوغی سالن خود ، عملکرد و زیبایی را اضافه کنید. ارتفاع کف 80 سانتی متری باعث می شود که دستگاه تلویزیون خود را در سطح چشم قرار دهید و تجربه اتاق نشیمن راحت تری را ارائه می دهد.

ست مبل مکانیزم ریلکس

مبل های راحتی مکانیزمی که از لحظه شروع نشستن به شما لذت می بخشد و به بدن شما اجازه می دهد تا با آرامش خود را تجدید کند ، ظرافت و همچنین راحتی را به اتاق نشیمن شما می بخشد. بیایید نگاهی به ابعاد ایده‌آل مبل ‌های راحتی مکانیزمی بیندازیم که با راحتی فوق ‌العاده‌ای که به لطف طراحی ارگونومیک خود ایجاد می‌کند ، یکی از ستاره‌های اتاق نشیمن شما خواهد بود.

از آنجایی که ابعاد ایده‌ آل این مبلمان اتاق نشیمن بین 225 تا 250 سانتی‌ متر طول و بین 90 تا 100 سانتی‌ متر عمق است،  انتخاب مبل ‌هایی با مکانیزم آرامش‌ بخش که به راحتی می‌توانید با دکوراسیون اتاق نشیمن خود تطبیق دهید ، به شما این امکان را می‌دهد که ظاهری پویا و مدرن داشته باشید.

این ست مبلمان اتاق نشیمن با گزینه های جایگزین خود ظرافت و راحتی را به فضای نشیمن شما می آورد. در حالی که تزئین اتاق نشیمن شما بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است ، اما اگر به دقت مطالعه نشود، می تواند عواقب بدی داشته باشد.

مطالب مرتبط