طراحی و دکوراسیون دیوار پشت تخت

طراحی و دکوراسیون دیوار پشت تخت

طراحی و دکوراسیون دیوار پشت تخت

طراحی و دکوراسیون دیوار پشت تخت

دیوار پشت تخت خواب یکی از قسمت هاییست که میتوانید از آن برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید و در صورتی که بدرستی مدیریت شوند میتوانند دکوراسیون اتاق خواب شما را به کلی عوض کنند. در این مطلب قصد داریم 10 ایده جذاب برای دیوار پشت تخت خواب شما عزیزان بیان کنیم که با اجرای آنها میتوانید بک اتاق خواب بی نظیر و رویایی داشته باشید. با باکس ماکس همقدم باشید!

استفاده از شلف بالای تخت خواب

شلف دیواری کاربرد های فراوانی در دکوراسیون داخلی منازل دارد. شما از شلف ها میتوانید برای نگهداری قاب عکس ها، مجسمه های دکوری و ظروف قدیمی و دکوری و همچنین اکسسوری های تزئینی روی دیوار خود استفاده کنید. شلف بالای تخت خواب هم یکی از آن المان هاییست که علاوه بر زیبایی و نظم بخشیدن به اتاق خواب شما، میتواند بسیار کاربردی هم باشد.

استفاده از باکس دیواری بالای تخت خواب

از دیگر ایده هایی که میتواند علاوه بر نظم بخشیدن به اتاق خواب شما، در دیزاین دیوار پشت تخت خواب شما هم تاثیر بسیار مثبتی بگذارد استفاده از باکس دیواری میباشد.  باکس های دیواری درب دار و بدون درب با طرح ها و اندازه های مختلفی وجود دارد که میتوانید از بین آن ها چیدمان دلخواه خود را خریداری کرده و روی دیوار پشت تخت خواب خود نصب کنید. همچنین در صورتی که میخواهید چیدمان دلخواه خود را بسازید کافیست از یک ابزار بسیار چذاب و دوست داشتنی بنام مای باکس برای طراحی چیدمان دلخواه خود به صورت رایگان و خریداری آن استفاده کنید.

سنگ های تزئینی برجسته

از ایده هایی که میتواند اتاق خواب و دیوار پشت تخت خواب شما را زیبا تر کند استفاده از سنگ های تزئینی برجسته است که در طرح های گوناگون موجودند. همچنین میتوانید رو تختی خود را با طرح سنگ ها ست کنید تا جذابیت آن دو چندان شود.

استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی

کاغذ دیواری ها همیشه تاثیر بسیار فراوانی در دکوراسیون داخلی منازل داشته اند. کاغذ دیواری های سه بعدی زیبایی دیوار پشت تخت خواب شما را دو چندان میکنند و تنها نکته ای که وجود دارد، استفاده از کاغذ دیواری با طرح مناسب میباشد. سعی کنید کاغذ دیواری که انتخاب میکنید با طرح و دکوراسیون کلی اتاف خواب شما همخوانی داشته باشد.

رنگ آمیزی دیوار پشت تخت خواب

بدیهی است که رنگ آمیزی به تنهایی مد نظر ما نیست؛ بلکه پیاده سازی بک طرح جذاب که بتواند در دکوراسیون داخلی شما تاثیر مثبتی بگذارد مد نظر میباشد. شما میتوانید از طرح های اسلیمی، مدرن و خلاقانه برای دیوار پشت تخت خوابتان استفاده کنید.

 

استفاده از دیوار کوب ها

دیوار کوب ها در انواع مختلف از لحاظ نوع متریال، طرح و رنگ تقسیم بندی میشوند. شما میتوانید از دیوار کوب MDF برای زیباتر کردن دیوار پشت تخت خواب خود استفاده نمائید. در مقاله ای مجزا همه چیز را در مورد دیوار کوب ها شرح داده ایم که میتوانید آن را مطالعه نمائید.

پارچه های تزئینی برای پشت تخت خواب

در این روش شما میتوانید با استفاده از پارچه های خزدار و طرح دار یک دیوار بسیار چشم نواز طراحی کنید. در صورتی که در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود رنگ های روشن بکار برده اید، شما میتوانید از پارچه های طرح دار مخصوص تزئین دیوار برای جان بخشیدن به اتاق خواب خود استفاده کنید و حس کسلی را از اتاق خوابتان دور کنید. همچنین ست کردن این پارچه ها با رنگ رو تختی و کوسن ها میتواند جذاب باشد.

استفاده از قاب عکس های زیبا

با اینکه قاب عکس ها پیشینه ای به اندازه 500 سال در دکوراسیون داخلی منازل دارند اما هنوز هم همه ما در منازل خود از آن ها استفاده میکنیم. استفاده از یک قاب عکس با طرح طبیعت و یا مفهومی میتواند دکوراسیون اتاق خواب شما را بخصوص در دیوار پشت تخت خواب، جذاب و رویایی کند.

اتاق خواب همیشه مامنی برای آرامش ماست. خیلی ها ترجیح میدهند در اتاق خواب خود را به یک مکان آرامش بخش که به دور از هر گونه هیاهو و استرسی است تبدیل کنند. برای قسمت های مختلف اتاق خواب شما میتوانید ایده های جذابی بکار ببرید که از یکنواختی اتاق خوابتان را خارج کنید. در این مطلب سعی بر آن شد که ایده های جذابی برای تزئین دکور دیوار پشت تخت خوابتان بیان شود.

مطالب مرتبط