دکوراسیون بنفش و زرد، شگفت ترین انگیز ترکیب برای خانه ها

دکوراسیون بنفش و زرد، شگفت ترین انگیز ترکیب برای خانه ها

دکوراسیون بنفش و زرد، شگفت ترین انگیز ترکیب برای خانه ها

دکوراسیون بنفش و زرد، شگفت ترین انگیز ترکیب برای خانه ها

اگر به دنبال یک دکوراسیون اعجاب انگیز برای منزلتان هستید حتما دکوراسیون بنفش و زرد را انتخاب کنید. به کارگیری این دو رنگ در تجهیزات و وسایل منازل سبب می شود که طراحی دکوراسیون منازل شما بسیار خاص و چشم نواز شود.

رنگ بنفش یکی از رنگ های فرعی است. لذا بهتر است در زمان استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی از یک رنگ اصلی نیز استفاده کنید. در حال حاضر رنگ زرد به عنوان رنگ اصلی یکی از بهترین مکمل های رنگ بنفش محسوب می شود.

البته از نظر رنگ شناسی نیز این دو رنگ مکمل هم هستند. به همین دلیل کنار هم قرار گرفتن رنگ های زرد و بنفش در هر خانه ای، منظره ای خارق العاده ایجاد می کند. از طرف دیگر، رنگ بنفش به دلیل کمیاب بودن به عنوان یک رنگ شاهانه شناخته می شود.

لذا بکارگیری آن در طراحی دکوراسیون داخلی، یک ایده ی ناب می باشد. این رنگ، حس شادی و آرامش را وارد خانه می کند. در طرف مقابل رنگ زرد نیز به عنوان یک رنگ شاد شناخته می شود. بنابراین اگر به دنبال یک دکوراسیون شاد و چشم نواز هستید دکوراسیون بنفش و زرد بهترین پیشنهاد برای شما است.

به طور کلی، ترکیب رنگ های زرد و بنفش در هر دکوراسیون داخلی، معجزه می کند. نکته ی قابل توجه در مورد دکوراسیون زرد و بنفش این است که قابل استفاده برای تمام قسمت های خانه می باشد. البته استفاده از این ترکیب در دکوراسیون داخلی نیازمند توجه به نکاتی است که ما قصد داریم در ادامه ی مطلب به بررسی این نکات بپردازیم. با توجه به این نکات می توانید دکوراسیونی رویایی و مجذوب کننده خلق کنید که هر بیننده ای را مدهوش خود می کند.

دکوراسیون بنفش و زرد در آشپزخانه

همان طور که شاره نمودیم از این ترکیب می توانید در هر فضایی از منزل استفاده کنید. چرا که باعث ایجاد یک فضای شاد و آرامش بخش می شود. همچنین به روشن تر شدن فضاها نیز کمک می کند. به همین دلیل است که اگر از این ترکیب در آشپزخانه هایی که نورگیر خوبی دارند استفاده کنید مطمئن باشید که معجزه می کند.

البته باید این نکته را یادآوری کنیم در صورتی که آشپزخانه بزرگی دارید رنگ بنفش پر رنگ را انتخاب کنید. چرا که تیره بودن این ترکیب رنگ، فضای ﺁشپزخانه را کوچک تر نشان می دهد. نکته ی مهم دیگر در زمان استفاده از این ترکیب رنگ این است از رنگ دیگری مثل سفید نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، رنگ کابینت ها زرد و سفید باشد و کاشی های بالا و بین کابینتی دارای گل های بنفش باشند.

بدون شک در ابتدا هر شخصی با شنیدن چنین ترکیبی در سرویس بهداشتی و حمام، شوکه می شود. اما مطمئن باشید استفاده از این ترکیب، در این فضا معجزه می کند. خصوصا اگر از رگه های رنگ طلایی نیز در این ترکیب استفاده می شود. سپس مشاهده می کنید چه دکوراسیون لوکس و لاکچری برای این فضا ایجاد کرده اید.

به عنوان مثال می توانید رنگ کاشی ها را بنفش، رنگ میز کنسولی را طلایی و شیرآلات زرد و ﺁینه ای با قاب طلایی انتخاب کنید.

یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای این دکوراسیون، اتاق خواب است که ایده های متعددی برای اجرا دارد. به عنوان مثال می توانید از کاغذ دیواری زرد یا پوسترهای پاییزی استفاده کنید و رنگ پرده و روتختی را بنفش انتخاب کنید. البته از آنجایی که این ترکیب رنگ، کمی تیره است بهتر است اتاق خواب شما از نورگیر خوبی برخوردار باشد. چرا که در غیر این صورت به جای ایجاد فضای آرامش بخش، فضای اتاقتان، دلگیر می شود.

البته اگر از رنگ بنفش زیاد خوشتان نمی ﺁید می توانید رنگ پرده و روتختی را سفید انتخاب کنید. اما رنگ بالش و کوسن های شما بنفش و زرد باشد. به طور کلی اگر به دنبال یک دکوراسیون لوکس برای اتاق خواب خود هستید این ترکیب رنگ بهترین گزینه است.

مطالب مرتبط