دکوراسیون آشپزخانه با طرح چوب و رنگ سفید

دکوراسیون آشپزخانه با طرح چوب و رنگ سفید

دکوراسیون آشپزخانه با طرح چوب و رنگ سفید

آیا می خواهید که آشپزخانه ی شما به خودی خود، نمایی پاک و تمیز داشته باشد؟ ترکیب المانهای طبیعی و رنگ های ساده، ایده ای بسیار عالی برای این کار است و این مزیت اضافی را نیز دارد که می تواند با سلایق مختلف سازگار شود.

بعضی از تم ها و رنگ ها در طراحی داخلی منزل هستند که برادرخوانده هم شناخته می شوند. یعنی چشم بسته می توان گفت که کنار هم قرار گرفتن آنها با کمی خوش سلیقگی می تواند یک دیزاین زیبا و دوست داشتنی را رقم بزند. یکی از این برادرخوانده ها، رنگ سفید و طرح چوب است که به خوبی می دانند چطور با هم کنار بیایند. فرنگی ها وقتی این دو عنصر در طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه کنار هم قرار می گیرند و ترکیب می شوند به اصطلاح می گویند دیزاین داخلی به سبک اسکاندیناوی انجام گرفته است. خانه ای که امروز مهمان آن هستیم هم دقیقا همین شرایط را دارد و در آن چیزی که خیلی به چشم می آید حضور رنگ سفید و طرحهای چوبی است.

به همین منظور مدل های آشپزخانه که با طرح چوب و رنگ سفید طراحی و اجرا شده را برای شما آماده کردیم.

بسیار شگفت آور است که ببینید که چگونه طراحان خبره با استفاده از همین مواد خیلی عادی و ساده چنین طیف گسترده ای از سبک های متمایز و جذاب را برای آشپزخانه ایجاد می کنند. این طرح ها گستره ی وسیعی از طیف های رنگی روشن و تیره و همچنین تم های اُرگانیک تا پسامدرن را شامل می شود.

در طراحی این آشپزخانه ها تا حد امکان سعی بر طراحی یک دکوراسیون آشپزخانه ساده، شیک و تمیز بوده است. این امر باعث شده است که از دکوراسیون آشپزخانه های شلوغ و سرگیجه آور فاصله گرفته شود و شخصی که در آشپزخانه مشغول به فعالیت است با تمرکز بهتری در آشپزخانه به فعالیت خود بپردازد.

به عبارتی این حس، که همه چیز به صورت مرتب در سر جای خود قرار گرفته به شخصی که در آشپزخانه مشغول فعالیت است منتقل می شود. اگر به دنبال آشپزخانه ای با طرح چوب، رنگبندی سفید، آشپزخانه ای مدرن و ساده هستید.

مطالب مرتبط