تِم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل

تِم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل

تِم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل

تِم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزلطرفدار دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید هستید؟ ما مجموعه ای از اتاق های تک رنگ داریم که در کنار اسباب منزل، یک نمای جذاب برای خانه تان فراهم می کنند.

برای داشتن یک اتاق بزرگ و روشن، بگذارید رنگ روشن (سفید خالص) دورتادور دیوارهای اتاق را بپوشاند و بعد، اسباب خانه تان را که سیاه است در آن بچینید. در این بخش یک نمونه دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید را برای شما انتخاب کردیم. در طراحی این دکوراسیون به شکل خلاقانه ای از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرده است.اگر قصد داشته باشید بعدا کمی رنگ در بخش های داخلی خانه استفاده کنید، زمینه­ ای عالی برای این کار فراهم شده چرا که با این طراحی رنگ، هر تغییری دقیقا دلخواه شما می شود. رنگ محوی از آبی ملایم را امتحان و یا اسباب خانه را از رنگ سرخ سیر انتخاب کنید.همه چیز سیاه و سفید است، از مبلمان تا قاب عکس و وسایل دکوری چیده شده در ویترین.

استفاده از المان هایی که سیاه و سفید بودن را فریاد می زنند.

در این تصویر نیز شاهد کف سازی تیره در کنار مبلمان روشن هستیم. نکته جالب توجه المان بسیار زیبای مشکی رنگی است که در پس زمینه سفید ظرافت خود را به رخ بیننده می کشد.در رنگ بندی آشپزخانه، طراح، رنگ کف سازی را تیره در نظر گرفته از این رو آشپزخانه با کابینت های سفید به بهترین شکل خود را نمایش می دهند. استفاده از صندلی های استیل به زیبایی هر چه بیشتر این دکوراسیون کمک فراوانی کرده است.

دکوراسیون اتاق خواب سفید و مشکی

رنگ مشکی و سفید از انواع رنگ هایی هستند که با انواع رنگ های مختلف تیره و روشن به راحتی ترکیب می شوند و این دو رنگ هیچوقت از مد نمی افتند و اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان جلوه و دکوراسیونی بی نظیر داشته باشد بهتر است از ترکیب رنگ سفید و مشکی برای طراحی داخلی اتاق خواب استفاده نمایید علاوه بر این دکوراسیون سفید و مشکی باعث مدرن تر به نظر رسیدن فضای اتاق خواب می شود و اتاق خواب هایی که با کمک این دو رنگ طراحی می شوند دارای فضایی متفاوت و رویایی می باشند.
رنگ های مشکی و سفید همچنین دارای جذابیت و کلاسی خاص هستند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون اتاق خواب تان خاص و به روز باشد این سبک دکوراسیون می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد.
توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید از رنگ های سفید و مشکی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک و مدرن استفاده نمایید همچنین برای اینکه دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی یکنواخت به نظر نرسد می توانید گل ها و گیاهان خانگی را در فضای اتاق قرار دهید و با افزودن چند کوسی رنگی شیک و بی نظیر نیز  زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب را تکمیل نمایید.

مطالب مرتبط