مبلمان راحتی شیک ،از نحوه انتخاب تا خرید

مبلمان راحتی شیک ،از نحوه انتخاب تا خرید

 

مبلمان راحتی شیک ،از نحوه انتخاب تا خرید

 

چرا مبلمان راحتی شیک انتخاب مناسبی برای منزل شما است ؟ حتما شماهم در برخی از ادارات مانند بانک ها یا برخی از شرکت ها حضور داشته اید.در برخی از این مکان ها به دلیل نداشتن اتاق های متعدد از مبلمان اداری راحت و شیک استفاده میکنند زیرا عاملی بسیار موثر در جلب اعتماد و نگاه سودمندانه مشتری به این ادارات است.همین عامل در منزل شما نقشی اساسی در زیبایی و شیک بودن خانه شما خواهد داشت.امروزه،اکثر خانواده های سرتاسر دنیا روی به زندگی آپارتمانی آورده اند،پس تعداد اتاق ها کاهش یافته و به دلیل گرانی صنعت مبلمان پیشنهاد ما به شما این است که با خریداری تعدادی مناسب در ابعاد مختلف، هزینه های خود را کاهش داده و هم مبلمانی به روز و شیک خریداری نمایید.

چهار مورد از معروف ترین و شیک ترین مدل های مبلمان راحتی شیک  را به شما معرفی میکنیم:

.1تک نفره 

از محبوب ترین مبلمان های زیرمجموعه مبلمان خانگی شیک و امروزی مبل تک نفره است،با اینکه تک استفاده میشود،زیبایی و جذابیت و راحتی خاص خود را داراست.

2. بادی

از جمله مبل های قابل حمل میباشد که میتوان هر وقت که نیاز باشد آن را از کیسه مخصوص بیرون آورده و با دستگاه باد کرد تا حجم و شکل واقعی خود را بگیرد،از لحاظ هزینه مناسب و با کیفیت به فروش میرسد.

3.تختخواب شو 

از جمله مبل هایی که میتواند برای خانه هایی با فضای کم مناسب باشد مبل های تختخواب شو است،این نوع از مبل های راحتی همانند مبل بادی میتوانند فضای کمی را اشغال کنند.از مهمترین ویژگی های این مبل قابلیت تخت خواب بودن آن است که مشتریان خاص خود را مجاب به خریداری میکند زیرا که،هم تختخواب است هم مبل راحتی! شما میتوانید قیمت یک تخت خواب و مبل جداگانه را با صرف هزینه کمتر به خریداری یک مبل راحت تختخواب شو به روز و شیک بپردازید.

4.چرم

در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین انتخاب شما برای خرید یعنی یک مبلمان راحتی شیک و ارزان صحبت کنیم با ما همراه باشید.

مبلمان امروزه به یکی از اجزای جدایی ناپذیر منازل تبدیل شده است. غالبا افراد جدا از مبل استیل برای نشستن های روزمره و تماشای تلویزیون از مبل راحتی استفاده میکنند و اگر هم دارای منزل کوچکی باشند و فقط امکان خرید یک دست مبل وجود داشته باشد همواره داشتن یک دست مبلمان راحتی شیک و ارزان به مبل ترجیح داده می شود. از این رو مبل های راحتی شیک و ارزان در بازار با قیمت های متنوع و تنوع بسیار زیادی در رنگ و مدل و ابعاد وجود دارد.

 اگر قرار است برای استفاده شخصی و راحتی خودتان مبلمان بخرید پیدا کردن یک دست مبل زیاد کار سختی نیست اما اگر خانه شما فضای کافی برای قرار دادن ۲ دست مبلمان را دارد، بهتر است یک ست کامل استیل برای زمانی که مهمان‌دارید بخرید و یک نیم ‌ست راحتی شیک و ارزان هم برای خودتان تهیه کنید.

معمولا مشتریان این مبل ها کسانی هستند که قصد استفاده طولانی مدت دارند و اغلب روی مبل لم داده و استراحت میکنند و یا میخوابند . همچنین ساعات بسیار زیادی از روز را روی مبل سپری میکنند . مبل های راحتی اغلب با پارچه پوشیده شده است و قسمت چوبی نما ندارد و یا بسیار ناچیز است.این دسته از مبلمان بسیار راحت , خوش نشیمن , ساده , معمولا تشک دوبل و سبک هستند . این موارد در بین جدیدترین مبلمان راحتی به چشم میخورد.

در مجموع برای افرادی که دنبال نشیمنی راحت هستند این نوعع مبل مناسب است . مبلمان راحتی شیک و ارزان میز ندارند و برخی میز دارند که اغلب این میز رویه پارچه ای دارد و با خود مبل ست می باشد که اصطلاحا” به آن پاف می گویند . لازم است بدانید هیچ مدل مبل راحتی سرویس ناهار خوری ست ندارد اما مشتری پس از انتخاب مدل مبل میتواند هر صندلی و میز ناهار خوری را انتخاب نموده و در آخر تولیدکننده مبل و سرویس ناهار خوری را ست (از نظر رنگ پارچه و  رنگ چوب) میکند.

امروزه مبلمان راحتی شیک و ارزان یکی از پر مصرف ترین نوع مبلمان می باشد، این مبل نشینمن راحت تری نسبت به بقیه ی مبلمان دارد.

این نوع مبل از سبک مبل های اروپایی گرفته شده و معمولا شامل همه نوع رنگ فانتزی می شود، این مبل قیمت مناسب تری نسبت به بقیه مبلمان دارد.

انواع مبلمان راحتی شیک و ارزان

یکی مبلمانی که کاملا راحتی است و برای استراحت کاربرد دارد و بیشتر استفاده شخصی می‌شود و دیگری مبلمانی که نیمه راحت است و تا حدی رسمی بوده و برای پذیرایی از مهمان مناسب است. مبل‌های راحتی شیک و ارزان تنوع بسیاری دارند و ازآنجایی‌که اغلب تماما پارچه هستند، طراحان خلاق با ترکیب انواع پارچه‌های خوش‌ نقش‌ ونگار مبل‌های زیبایی طراحی کرده‌اند و مهم‌تر اینکه به لحاظ هارمونی و هماهنگی با فضاها و دکوراسیون ‌های مختلف دست شما بازتر است و انتخاب راحت‌ تری خواهید داشت.

این مبل در مقایسه با مبل استیل و کلاسیک از قیمت پایین تری برخوردار است و ابعاد کوچکتری هم دارد .

دوام و قیمت به متریال به کار رفته در آن بستگی دارد . هر چه جنس چوب به کار رفته در کلاف بهتر و مرغوب تر باشد قیمت مبل راحتی بالاتر می رود . همچنین نوع پارچه ای که به عنوان روکش سرتاسر مبل را فرا می گیرد هم در قیمت و کیفیت مبل نقش زیادی دارد .هرچه کیفیت بالاتر باشد دوام و عمر مبل طولانی تر میشود.

مبل های راحتی شیک و ارزان به علت راحتی و کاربرد زیاد محبوبیت خوبی هم دارند . و معمولا در هر خانه ای استفاده می شوند.

هنگام خرید مبل راحتی شیک و ارزان حتما روی مبل مورد نظرتان حداقل به مدت 10 دقیقه بنشینید و به نکات زیر توجه کنید :

ارتفاع این نوع مبل باید استاندارد باشد هنگام نشستن نباید سر و گردن و شانه های شما اذیت شوند این گونه دیگه مبل وسیله ای برای استراحت و راحتی شما نمی شود

سطون فقرات به شکل حرف S  است پس دقت کنید مبلی بخرید که گودی کمر شما را پوشش دهد و هم راحت باشد و هم نشستن به مدت ساعت ها روی آن به سلامت جسمی شما آسیبی نزند و همچنین دقت کنید که میزات فرورفتن در آن زاویه مهره های کمرتان را اذیت نکند.

دقت کنید که مبل راحتی نباید بیش از حد سفت و یا نرم باشد چون اگر سفت باشد نشستن بر اوی آن لذت بخش نبوده و بدن شما را خسته می کند و اگر نرم باشد کلاف مبل و قسمت های چوبی مبل احساس شده و باز آرامش شما را میگیرند.

یکی از ویژگی های مبل خوب این است که شکل ظاهری خود را حفظ کند و هنگام بلند شدن به حالت اول خود برگرد.

فنر های مبل نباید احساس شوند و شما را اذیت کنند نباید سر و صدا بدهند.

دقت کنید که مبلی بخرید که باعث درد سر شما نشوند منظور این است که دقت کنید که درز ها و قسمت های داخلی مبل به گونه ای باشند که اشیا و لوازم مهمی که روی آن ها می گذارید در آن درز ها نرفته چون پیدا کردنشان شما را اذیت می کند.

اگر رویه کلاف یا چارچوب اصلی مبل تشک ها و پشتی هاقابل شست و شو باشند از درد سر های بعد راحت میشوید و هزینه های اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

مبل راحتی شما باید در ابتدا به سلامتی شما اسیب نزند سپس باکیفیت بوده و با هزینه ی مورد نظر شما تطابق داشته باشد پس حتما قیمت مبل راحتی را بررسی کنید و در اخر مطابق سیلقه و علایق شما باشد و با دکوراسیون منزلتان هماهنگی لازم را داشته باشد.

منبع : بازار مبل ملایر

مطالب مرتبط